Subject: Kooskõlastamise taotlus__Ed: Tee trassivalik__Ed: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Krista Einama'" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 19:36:10 +0300

Tere!

Saadame Ruila-Laitse JJT projekti kooskõlastamiseks.

Projekt on Dropboxis:

https://www.dropbox.com/scl/fi/wms5kzcdad4ytqub41nvv/349_PP_v01_Ruila-Laitse-JJT_2024-09-20.zip?rlkey=autxqta9p1s0f8veb24dbre5k 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/wms5kzcdad4ytqub41nvv/349_PP_v01_Ruila-Laitse-JJT_2024-09-20.zip?rlkey=autxqta9p1s0f8veb24dbre5k&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked]

https://www.palmpro.ee/

Saatja: Krista Einama <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 23. veebruar 2024 09:42
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked]>
Teema: FW: Tee trassivalik__Ed: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere,

Tänan. Kas te soovite midagi konkreetset küsida.

Hetkel teeme koostööd põhimõtetes ja annan arvamust, kui midagi silma jääb. 
Mõtlen kaasa, kuid ei kooskõlasta. Kooskõlastada saan terviklahendust. Ka 
mina ei pruugi kõike märgata, seetõttu tuleb teemad läbi mõelda endal.

Palun suunake fookus sõidutee geomeetriale, mis on hetkel tahaplaanile 
jäänud.

1.                 Riigitee 2-1 lahenduse juurde kuuluvad teepeenrad 
laiusega 1,0. Kruuskattega peenar peaks olema tähistatud geoalusel. 
Teeregistrist saab info, kui laiad on peenrad. Tihti on nad osaliselt 
haljastunud, aga see ei tähenda et neid ei ole.

2.                 Sõidutee muldesse projekteerimisel ei tohi ära unustada 
sõidutee tervikuvaadet-  sõiduteele peab alles jääma sujuv geomeetria ja 
teed ei saa laiendada astmeliselt. Seega, äärekividega lõikudes , kus 
sõidutee katet laiendatakse, tuleb sõidutee laiendused üle vaadata. 
Äärekiviga lõikudes tuleb anda sõiduteele ühtlane laius.  Laius kanda 
plaanile.

Edu soovides,

Krista Einama

From: Krista Einama
Sent: Monday, February 5, 2024 10:21 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tee trassivalik__Ed: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere,

Plaanil on positiivsed arengud märgatavad. Koosolekul arutasime eelkõige 
minimaalse ohutusriba üle (mõõtmine käib katte servast, ohutuse mõttes on 
laius tagatud), kuid ei taga tehnilisi lahendusi sademevete ärajuhtimiseks. 
Mõned probleemid ennetavalt alljärgnevalt:

1.	Riigitee 2-1 lahenduse juurde kuuluvad teepeenrad laiusega 1,0. 
Kruuskattega peenar peaks olema tähistatud geoalusel. Teeregistri järgi on 
katte laius 6.3000 Sõidutee laius 6.0000, peenrad 1m ja mulde laius 8.3000.
2.	Sõidutee ristlõiget ei tohi kitsendada. Tegemist on sõiduteega 2-1, kus 
peenart kasutatakse möödasõiduks.

Riigitee ristlõikesse ei tohi sisse minna veeviimaritega, arvestada tuleb ka 
mulde nõlvusega. Näiteks proj truubid otsad ja kindlustused ulatuvad 
sõidutee muldesse ja peenrasse st ristlõikesse. Truubiga lahenduse korral 
tuleb ohutusriba laiendada. Näiteks kraavi proj pk 8+50 säilitada olemasolev 
teepeenar ja nõlvus,  ka munakivi kindlustus ei tohi ulatuda sõidutee 
ristlõikesse.   Hiljem teha nendest kohtades ristlõiked nõlvus 1:2.

3.	Äärekiviga lahenduse puhul ohutusriba 0,5-0,75 eristuva kattega. 
Äärekiviga varianti saab täpsustada, kui olete ohutusriba tähistanud teise 
värviga, siis alles selgub JJT enda ristlõike laius üleminekukohtades. 
Üleminekud ei tohiks olla nii pikad.
4.	Kas kõrgepinge posti juures ligemale ei anna minna? Kas tekib piirde 
vajadus, mida tuleks lahendusega ennetada.
5.	Mis kaalutlustele on peenrad kitsamad suurtel mahasõitudel ?
6.	Trassi lõpus JJT laius muutub? Piirdeaed on rajatud riigitee alusele 
maale, see saab ümber tõsta. Kus veel ruumi juurde saada? JNE.

Edu soovides,

Krista Einama

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 2, 2024 1:08 PM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Indrek Brandmeister' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tee trassivalik__Ed: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere!

Saadan ülevaatamiseks ja heakskiitmiseks Ruila-Laitse JJT trassivaliku.

Lisan kirjale failid.

Palume vastust.

Lugupidamisega

Olev Saago

Projektijuht

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee

Saatja: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 1. veebruar 2024 06:58
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 'Indrek 
Brandmeister' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: 'Tiit Korn' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere,

Edastan 2018 aerofoto, millelt nähtub, et pk 5+30 oli üks ja ainuke mahasõit 
Elismäe kinnistule ja Salu kinnistul puudus. Ka 2020 veel mahasõit 
polnud,kuid toimusid juba ettevalmistused, vt alumine aerofoto.  Meilt ei 
ole uut mahasõitu taotletud, teine mahasõit Salu kinnistule on omavoliline.

Tervitades,

Krista Einama

Aerofotod 2018.a. ja 2020 a.

From: Krista Einama
Sent: Tuesday, January 30, 2024 3:32 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; 'Indrek Brandmeister' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
'Tiit Korn' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere,

Saadan JJT  trassi kohta esialgsed märkused.

1.            Ohutusriba möödud anda katte servast, miinimum ohutusriba 
laius 3m kiirusel 60 km/h.

2.            Pk 5+00 – 5+25 aeda lühikeses lõigus nihutada.

3.            Pk 5+30 võimalusel jätta alles üks MS, kuna Vainu kinnistul on 
2 mahasõitu, kinnistu mahasõitude taust vajab selgitamist. Alternatiivne 
variant -puu maha, üks ühine kitsam mahasõit, mille hargnemist toimub 
kinnistutel.

4.            Mahasõidud Pk 6+50 ja Pk 13+00 JJT painutus 5m kaugusele, et 
auto ei jääks JJT -le ette.

5.            Vainu kinnistu lõigus Pk 7+50-8+50 saab kaaluda äärekiviga 
lõiku, teljest 3,5m, mille ohutusriba on 0,75m. Sademevete ärajuhtimine ehk 
üks restkaevu lahendus jääb ebaselgeks.

6.            Pk 11+75 JJT painutus arvestades poste.

7.            MS 13+75 vaheriba viia vastavusse.

8.            Pk 14-15 kraavi ja JJT asukoha vahetus.

9.            Riigiteel Pk 16+00 kitsaskoht, mis vajab ülevaatamist.

Aitäh koostöö eest

Krista Einama

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 24, 2024 11:34 AM
To: 'Indrek Brandmeister' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Krista Einama 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
'Tiit Korn' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere

Leppisin eile Krista Einama´ga kokku, et Ruila-Laitse JJT projekti 
ülevaatamise videokoosolek

toimub 30. jaanuaril, kella 14.00 -16.00

Varem ei saa teha, sest TRAM-i liikluskorralduse spetsialist on tööst eemal.

Lugupidamisega

Olev Saago

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee

Saatja: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 18. jaanuar 2024 09:56
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Ok

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, January 17, 2024 6:40 PM
To: Indrek Brandmeister < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Cc: 'Tiit Korn' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Ed: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere!

Leppisin täna Krista Einama´ga kokku, et järgmine nädal teeme koosoleku 
Ruitla-Laitse JJT eskiisi arutamiseks.

Ta kaasab koosolekule Transpordiameti liiklusspetsialisti.

Veel leppisime kokku, et esmaspäeval, 22. jaan. täpsustan Kristaga üle, 
millal koosolek toimub.

Annan teada.

Lugupidamisega

Olev Saago

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 16. jaanuar 2024 21:07
Adressaat: 'Indrek Brandmeister' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Püüan kokku leppida.

Annan teada.

Lugupidamisega

Olev Saago

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee

Saatja: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 16. jaanuar 2024 21:04
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

No võiksime võtta eesmärgiks et järgmine nädal see toimuks TEAMS-s 
keskkonnas. Eelduslikult võiksime saada hakkama ca 30 minutilise 
kohtumisega.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, January 16, 2024 8:59 PM
To: Indrek Brandmeister < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Vs: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere!

Olen telefoni teel korra Kristaga suhelnud. Siis kui kirja talle saatsin.

Helistan talle homme ja palun kokkusaamist.

Muidugi eeldaks see ka seda, et ta on lahendusega tuttav.

Räägin homme üle ja annan teada.

Lugupidamisega

Olev Saago

Projektijuht

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee

Saatja: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 16. jaanuar 2024 20:53
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Tiit Korn 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere

Kas olete saanud helistada ja kokku leppida. Mina arvan et kohtumine tuleb 
kokku leppida Krista Einama-ga.

Palun suhelge ja paluge koosoleku aeg, ei soovi et see meil rohkem veniks.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Indrek Brandmeister
Sent: Friday, January 12, 2024 1:22 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; Tiit Korn < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Koosolek TRAM-ga - Ruila-Laitse JJT

Tere

Edastage koostatud lahendus TRAM-le täna ja siis paluge peale tutvumist ka 
sellist eskiisi ühist läbivaatamise TEAMS-i koosolekut.

Ma praegu vaatan et neile ei pruugi siiski sobida need vaheriba (ohutusriba) 
laiused ja vb nad kohe ei taha koosolekut teha ja esitavad mõned 
põhimõttelised märkused,

Aga alustage nendega suhtlust võimalikult koheselt.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, January 12, 2024 11:49 AM
To: Indrek Brandmeister < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Ed: Märkused kahe kirjana Ruila-Laitse JJT

Tere!

Teedeprojekteerija korrigeeris ja täiendas plaani.

Teeprojekteerija selgitused märkustele:

PK 13+50 edasi nihutasin kohati kergliiklusteed kaugemale ja kohati 
eemaldasin äärekivi.

Põrkepiiret sõidutee välisääre põrkepiirete paigaldamise kriteeriumite järgi 
(Juhis passiivse ohutuse tagamiseks sõidukipiirdesüsteemide abil) ei ole 
vaja paigaldada.

Projektkiirus (teele kavandatav või teele lubatud suurim sõidukiirus 
vastavalt Tee projekteerimise normid, vastu võetud 17.11.2023, määrus nr 71) 
on riigiteel 50...60 km/h.

Uue tee projekteerimise normide järgi ( tabel 41) on minimaalne ohutusriba 
laius 3 m (projektkiirus 60 km/h, liiklussagedus alla 1500 autot ööpäevas).

Lugupidamisega

Olev Saago

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee

Saatja: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 27. detsember 2023 15:02
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koopia: Tiit Korn <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: märkused kahe kirjana

Pk 13+50 peab ilmselt ka põrkepiirde lahendust näitama ja 13+80 mahasõidul 
selle esimese äärekivi lõigu asendaks põrkepiirdega

Ja põrkepiirde lahendust kasutaks minimaalselt kuni 14+80 mahasõiduni.

Seal talli kõrval pk 14+90 ja edasi on see riigitee nii kitsas et nad 
hakkavad riigitee rekki nõudma ja peaks mõtlema lahendustele kuidas riigitee 
rekkimisest pääseda, pigem on jällegi odavam meie vaatest põrtkepiirdega 
lahendus (kuna see ei too kaasa sadevee projekteerimist ja riigitee kogu 
laiuses reki kohustust)

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Indrek Brandmeister
Sent: Wednesday, December 27, 2023 2:39 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Rulia-Laitse JJT maaomanike kontaktid geoloogia uuringu 
puuraukude kooskõlastamiseks.

Märkused:

1.	Puudu on kiiruspiirangu märgid jooniselt
2.	1,5 vaheribaga lahendusel oleks kohe vaja näidatav põrkepiire.
3.	Vainu talu ees lükata vastu elektriposti JJT, loobuda äärekivi 
lahendusest ja näidata põrkepiirde lahendusena.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, December 27, 2023 12:23 PM
To: Indrek Brandmeister < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Vs: Rulia-Laitse JJT maaomanike kontaktid geoloogia uuringu 
puuraukude kooskõlastamiseks.

Tere!

Saadan ülevaatamiseks Ruila-Laitse JJT eskiisi.

Kui märkusi praegu ei ole, siis vastavalt Transpordiameti kirjale p. 2

,,JJT trassi asukoha sobivuse hindamiseks palume saata eskiislahendus 
arvamuse andmiseks  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]’’.

Lugupidamisega

Olev Saago

peaprojekteerija

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee

Saatja: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 21. detsember 2023 12:04
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koopia: Tiit Korn <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Rulia-Laitse JJT maaomanike kontaktid geoloogia uuringu 
puuraukude kooskõlastamiseks.

Tere

Kuidas on seis, kas olete saanud juba mingit esialgset JJT asetust teha ja 
TRAM-ga suhelda

Nad kindlasti tahavad ka midagi esialgset näha enne koosoleku tegemist.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Indrek Brandmeister
Sent: Friday, December 8, 2023 1:17 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Rulia-Laitse JJT maaomanike kontaktid geoloogia uuringu 
puuraukude kooskõlastamiseks.

Salu, Elismäe, Vainu talude esiste osas peab tegema asendi arutluse.

Vaatama TEAMS-s google streetview-s neid õuemaal asuvaid ilupuid ja 
takistusi

Ja arutlema läbi piiretega lahenduste lubatavuse koos TRAM-i esindajaga.

Valmistage ette ja leppige vastav koosolek kokku. Hr Korn peaks siis ka 
osalema.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

GSM  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Indrek Brandmeister
Sent: Friday, December 8, 2023 12:58 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Rulia-Laitse JJT maaomanike kontaktid geoloogia uuringu 
puuraukude kooskõlastamiseks.

Tere

Tulin nüüd tööle. Olin mõned päevad puhkusel. Panin tabelisse need ja need 
kontaktid mulle peatselt saadetakse.

Peaks natuke vb esmapäeval arutlema, kuhu täpselt puurima hakkame,

Me peaks kaalutlema ja vb isegi Transpordiameti esindajaga telefoni teel 
arutlema,

Sest seal on mitmed õuemaad vastu maanteed ilupuude ja põõsastega et nad 
seal lubaks ka erandlikke piiretega lehandusi projekteerida

Me võime kohe alguses maaomanikega asja vussi keerata kui selle õuemaade 
esise puurimise jutuga neile läheneme,

Pigem ütleme geoloogidele et tuleb oodata natuke et teha head 
kommunikatsiooni ja minan natuke hiljem puurima kui

Asukoha valik on täpsemini paigas.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

GSM  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, December 5, 2023 5:02 PM
To: Indrek Brandmeister < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Ed: Rulia-Laitse JJT maaomanike kontaktid geoloogia uuringu 
puuraukude kooskõlastamiseks.

Tere!

Palume kontakte, et Ruila-Laitse kergliiklustee geoloogilised uuringud 
maaomanikega kooskõlastada.

PA-1...3 Vormaugu kü

PA-4...5 Salu kü

PA-6 Elismäe kü

PA-7 ja -9 Männituka kü

PA-8 Vainu kü

PA-10...11 Koplitaguse kü

PA-12 Kuivati kü

Lugupidamisega

Olev Saago

Peaprojekteerija

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee

Saatja: Rakendusgeoloogia OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 5. detsember 2023 16:46
Adressaat: Olev Saago <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: Rulia-Laitse JJT maaomanike kontaktid

Tere

Palume kontakte, et Ruila-Laitse kergliiklustee geoloogilised uuringud 
maaomanikega kooskõlastada.

PA-1...3 Vormaugu kü

PA-4...5 Salu kü

PA-6 Elismäe kü

PA-7 ja -9 Männituka kü

PA-8 Vainu kü

PA-10...11 Koplitaguse kü

PA-12 Kuivati kü

Lugupidamisega

Heldin Huul

OÜ Rakendusgeoloogia

juhiabi

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.